ASSA ABLOY België maakt creatief gebruik van façade

/global/scaled/4896x2127x0x1203x1000x435/Local-BE-AABE VISUALS-AABE Website Visuals-News-News 2016-DSCN0141.jpg

Reclame is vandaag op allerlei manieren terug te vinden. Er zijn de klassieke affiches, advertenties in pers, flyers, enz. Online is er een heel nieuwe marketingmarkt ontstaan. Websites, video’s, social media, games, en ga zo maar door.

Door het massale ‘aanbod’ van reclame moet je er op creatieve wijze mee aan de slag en zijn er veel keuzes te maken om er voor te zorgen dat jouw campagne eruit springt. Een van de manieren waarop ASSA ABLOY België dit doet is promotie maken op de façade van hun kantoren in Wemmel.

Het kantoor is gelegen naast een van de drukste wegen rond Brussel, waar dagelijks zo’n 90.000 voertuigen langsrijden en in de file staan. Mensen hebben dus tijd om rond zich te kijken, en de campagne op te merken, wat de herkenbaarheid van het bedrijf significant verhoogt. Het valt ook meteen op wanneer er een nieuwe sticker hangt.

Het idee om de voorzijde te gebruiken als reclame ruimte kwam er in 2014 en werd sindsdien voor verscheidene campagnes gebruikt. Er wordt elke 3 à 4 maand gewisseld van boodschap, om de ruimte up-to-date en interessant te houden. Paul Cassiman, Commercieel Directeur bij ASSA ABLOY Belgium laat weten dat “het initiatief werkt en consumenten herkennen de merken van ‘dat gebouw aan de Ring’. Het is een creatieve marketing die ons merk mee versterkt.”

Q4  Q4